- W dniu 27 sierpnia 2024 r. koncepcja programowa została uzgodniona przez gestorów sieci oraz zarządców dróg.
- W dniu 21 października 2024 r. Zespół Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (ZOPI) przyjął dokumentację dla etapu II Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego z elementami Koncepcji programowej (STEŚ-R, etap II). Do dalszego procedowania – tj. opracowania projektu budowlanego oraz przygotowania wniosku o wydanie decyzji ZRID (zezwolenie na realizację inwestycji drogowej) – został przyjęty wariant 1, zakładający realizację obiektów inżynierskich w konstrukcji zespolonej z zastosowaniem technologii wzmocnienia Trenchmix. Po tym etapie rozpoczęto prace nad projektem budowlanym (PB).
- W dniu 28 kwietnia 2025 r. odbyło się posiedzenie Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (KOPI) celem zatwierdzenia dokumentacji dla etapu II STEŚ-R (koncepcja programowa). Wykonawca oczekuje na przekazanie protokołu zatwierdzającego ustalenia przyjęte na posiedzeniu KOPI.
Część rysunkowa:
- TOM_2_Rys_1_Orientacja.pdf
- TOM_2_Rys_2.0_Plan-sytuacyjny-Legenda.pdf
- TOM_2_Rys_2.1.0_Plan-sytuacyjny.pdf
- TOM_2_Rys_2.2.0_Plan-sytuacyjny.pdf
- TOM_2_Rys_2.2.1_Plan-sytuacyjny.pdf
- TOM_2_Rys_2.3.0_Plan-sytuacyjny.pdf
- TOM_2_Rys_3.1-3.6_Przekroje-normalne.pdf
- TOM_2_Rys_4.01-4.10_Przekroje-podluzne.pdf
- TOM_2_Rys_5.0_Zbiorczy-plan-kolizji-Legenda.pdf
- TOM_2_Rys_5.1.0_Zbiorczy-plan-kolizji.pdf
- TOM_2_Rys_5.2.0_Zbiorczy-plan-kolizji.pdf
- TOM_2_Rys_5.2.1_Zbiorczy-plan-kolizji.pdf
- TOM_2_Rys_5.3.0_Zbiorczy-plan-kolizji.pdf